Långfredag!

Årets tråkigaste dag som dem säger! Men nejnej, skön dag! :) Har vart i stallet 8-14 idag, alltså 6 timmar haha :) Gav hästarna frukost fixxade i stallet, red och hjälpte lotten att mocka alla boxar :D
Red bara en liten stund och kände igenom honom, stel i ena sidan som vanligt, det vill lixom aldrig släppa? Han börjar bli gammel pöjk nu ;) Får ta allt på hans nivå och bara ha kul nu helt enkelt, inte för avanderade saker. Bara göra saker på den nivån som för honom blir lagom och bra, så vi kan ha kul tillsammans och inte skapa onödig smärta :) Tänkte att jag skulle hoppa lite någon dag i helgen. Får hoppas på bättre väder snart så jag kan rida ute för blir så dåliga bilder i manegen :p
Idag sla jag göra INGENTING, bara slappa, fixxa käk, fixxa lite hemma, fixxa lite med skolan ochmysa med min vovve♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0