Woups

Idag är en helt vanlig dag, utan jobb och plugg. Väntar fortfarande på mina böcker från USA, den ena är påväg iallafall. Har hela tiden hållt koll på min mail för att se så jag inte lämnar in de förra böckerna för sent, men inte fått något mail än..Hmm.. Så gick in å kollade på deras sida å då va de visst många dagar sedan (den ena tom veckor) jag skulle lämna in haha. Trodde universitetsbiblioteken skickade ut mail som alla andra bibliotek? Knepigt. Så får iallafall åka och lämna in dom nu då :)
Sedan blir det en lugn dag, tvätta och städa lite hemma och stallet då. Får se hur jag gör med ridningen idag. Går ju sådär att rida i manegen just nu och paddocken går iiinte. Kanske rider ut en sväng får se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0