And just like it I blow that shit, Cause bitch, I'm the bomb like Tick tick tick..

Pluggar som saatan, de e rätt jobbigt att läsa böcker som typ är skrivna med en orms blod från stenåldern och dessutom i runor, det är precis lika IQ befriad som jag känner mig när jag läser dessa böcker. Inte att jag inte fattar innebörden, utan språket som används, gammalt språk ..
Men iallafall, var med Trixie hos Vet idag och hon fick sin 1 års vaccination stackars tjejen skrek, asså typ som en rädd fågel haha, min lilla mes <3
Starlight gick för övrigt KANON fint idag, så jävla skönt! Och jag <3<3<3<3 min nya sadel va bra man sitter i den
Sääärlek
Nu ska jag plugga tills mitt huvud ramlar av, sen ska kroppen sova och huvudet fortsätta plugga hela natten, deal! Imorgon blir det GBGHS, fett najs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0