Dag 1 - En nytagen bild + tio fakta saker.

♦ Jag har gett mig fan på att jag SKA komma in på psykologprogrammet
♦ Om jag dock efter mycket om och men inte lyckas ska jag fortsätta där jag är och bli beteendevetare
♦ Om jag kommer in på Psykologprogrammet måste jag flytta långt och lämna allt här, det skrämmer mig lite
♦ Jag har alltid för höga krav på mig själv och allt jag gör, känner mig därför aldrig riktigt nöjd och tror alltid att jag hade kunnat prestera lite bättre även om jag gör mitt bästa
♦ Tror alltid det värsta. Jag är för paranoid och absolut inte naiv. Behöver bli mer naiv och mindre paranoid.
♦ Jag har börjat se på folk på ett mer analyserande sätt sedan jag började läsa beteendevetenskap.
Ibland kan jag komma på mig själv att jag sitter och "utreder" mig själv och har tankar om att ibland vilja "utreda och forska" i andras omedvetna när vissa saker händer.
♦ När jag blir äldre vill jag bo utomlands i några år
♦ Min hund är det absolut bästa i mitt liv just nu, trodde inte ett djur kunde få SÅN stor betydelse.
♦ Jag har alltid trott att jag inte kommer få några barn, blev spådd och jag kommer tydligen få 1 kanske 2 barn haha ;D Och lugn lugn, är inte gravid nu så världen kommer alltså inte gå under 2012 ;)
♦ Jag tycker om mitt liv så som det är just nu, jobb, plugg och ridning. Jag trivs bra i att styra upp mitt liv så som jag vill ha det och behöver absolut ingen pojkvän, trivs bra som singel. Bara tanken att bli beroende av någon eller att någon klistrar sig fast vid mig är en skrämmande tanke just nu xD Har mina planer och vill inte ändra på dem för någon i hela världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0