Dag 2 - Varför började jag blogga?

Jag började blogga för ganska längesedan.. Har bloggat från och till under flera år. Varför jag skaffade en blogg för första gången minns jag inte, men antar att det var för att jag ansåg det som en rolig grej :) Under tiden har jag tröttnat och sedan fått något "go" i mig och börja bloggat igen. Har ju även bloggat med Isabel, mest för att få upp en ganska stor blogg. Första gången gick det kanonbra, hade allt ifrån 70- 300 läsare om dagen, ändå bloggade vi bara i några få månader. Denna gången tröttnade vi efter några veckor och läsartalet låg på ca 100 unika om dagen. Började med denna blogge för att jag vill skriva, skriva det som faller mig in och göra det för min egen skull, bryr mig inte vilka som läser eller hur många, tycker bara det är roligt att blogga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0