Gåådmåårning änna!

Min mobil hade dött under natten? Så hade typ 10 missade samtal när jag vaknade.. Måste va bättre på att ladda den ;) Iaf så börjar jag lite tidigare idag, börjar kl 1.. Lite extra timmar skadar aldrig :D
-
Förra veckan var jag på gbghs 2 dagar! Torsdag och Lördag, finfint :) På torsdagen köpte jag en padd under sadeln, stigbyglar, stigläder och ett glittrigt pannband från Kyro :) Allt gick på  1700 kr ungefär.
På lördagen köpte jag en Kingsland jacka som kostar 1400 kr men det var lite rea på den, as bra köp! Har allltid velat ha den ljusblåa eller mörkblå, så då blev det den ljusblå! :)
Och just det, har även klippt av mitt hår en bit haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0