Gnäll-humör

Känner mig som en riktig bitterfitta ikväll. Inte utåt men inom mig. Förbannar mig över allt runt omkring mig och lägger i smyg förbannelser över alla dumma saker, hoppas de slår in.
-
♦Hittar inte tillräckligt motivation till att plugga, inte så mycket som jag vill ha iallafall.
♦Stör mig enormt att jag inte får tag i en bok, hallå.. Måste ju läsa den innan jag skriver slutinlämningen i denna delkursen? Söck..
♦Folk som inte svarar på viktiga saker.
♦Måste fixxa en tid hos frisören, mitt hår e kaoz, de blonda e guldblondt å de svarta brunt. FULT!
♦Måste ringa vet. Å vaccinera min hund.
♦Det ser ut som att det var i mitt rum djävulen skapade helvetet, men har varken tid eller ork att städa.
♦Jag måste träna mer, men mitt arsle säger mig att sängen och en film är bekvämare.
♦Jag är sur för att jag är sur, orka va sur och orka bli sur för att man är sur?
Men en sak är iaf bra! Köpte en ny sadel idag! En  Passier Comet fs. Lycka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0