Härlig morgon

Startade dagen med att dra upp min morgontrötta hund ur bädden kl 7.30 och åka till stallet. Skulle egentligen ge dom lunch idag men bytte tjänst med en tjej i stallet så tog morgonfodringen idag! Är lite segt att gå upp vid den tiden men när man väl kommit iväg är det hur skönt som helst att ha allt klart på morgonen! :) Red även ett pass på 30 min i manegen, han var lite stel och det visade sig främst i galoppen och hö varv som vanligt. Testa även sadeln jag vill köpa för andra gången och tycker den är kanon, hoppas bara på att få köpa den nu då! :D
Nu ska jag plugga en stund och skicka in en uppgift, hoppas ni får en bra dag! :D
Längtar till våren/sommaren då man kan börja rida ute igen..
Å slippa all is, snö å ruskväder blä :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0