Que sera sera, whatever will be will be.

Ändå ganska okej söndag har det varit! Har försökt ta det så lugnt som möjligt även om jag haft fullt upp. Kom hem från stallet runt 12 tiden, duscha osv å fixxa lite innan ja pluggar tills mamma kommer hem för att sedan åka till Allum och till min moster och hämta 2 dunkar med B-vitaminer till Starlight! :) På Allum köpte jag 3 nya näspiercingar, jag är ju ett jävla proffs på att råka tappa mina (a)
På kvällskvisten har jag pluggat ännu mera, fått inskickat iallafall en uppgift. Nu blir det att läsa läsa läsa! Har ju 6 böcker på flera hundra sidor att läsa ut. Jag ger mig själv 2 veckor. En bok har jag inte ens än. Den är utlånad överallt och går inte att köpa. Så fanns den i Borås så tänkte att jag skulle fjärrlåna, men neeej de ville den ****.. söta tanten på universitetsbiblioteket inte göra då den fann där redan, men ja? Den är utlånad! Hur ska jag då kunna låna den hade hon tänkt! Suck :s Blir att åka en sväng förbi där imorgon så dom får lösa detta åt mig tycker jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0