Gödmorning!

Vaknade för några timmar sedan, så har redan hunnit fixxa lite saker :) Natten var jobbig, fick släppa ut Trixie 2 ggr, hon gjorde ner sig på golvet ytterligare 2 ggr och halv 7 och halv 8 fick jag släppa ut henne i panik, något stämmer inte! Kanske kräksjukan? Hon ligger fortfarande och sover lixom och har noll aptit. Blir de inte bättre efter idag får jag kolla upp det. Nog pratat om bajs å spyor på bloggen nu haha ;)
Finns inte så mycket att berätta om mina dagar nu, för de är helt händelselösa och samma sak om och om igen. Idag blir det plugg hela dagen, ska läsa ut den 6'e boken och fortsätta skriva på hemtentan, den är väldigt omfattande. Läser ju psykologi så det är inte att skriva ren fakta, man måste tänka mycket själv och ibland dröjer det innan man förstår hur man ska tänka.. Känner mig lika smart som en guldfisk utan hjärna ibland.
Ska iallafall rida idag, och försöka även imorgon å på onsdag ifall jag måste lägga ridningen åt sidan några dagar sedan i slutet. Sandra! Se detta som ett rop på hjälp haha (a) Om du har tid att rida någon dag denna veckan får du gärna göra det ;) Tihi!♥
Nu ska jag sjunka ner i psykologins värld i 3 timmar, sedan blir det stalltime, efter det blir det föreläsning i 3 timmar. Hoppas att ni får en bra dag iallafall♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0