Högskoleprov och kaos i huvudet

Idag var planerna att göra högskoleprovet, men det blir så fan aldrig som man planerar. Ställde klockan på 6, vakna å skulle gå upp, somnade tydligen men tur hade jag, vaknade 20 min innan ja va tvungen att åka.. Så de blev att slänga på sig kläder köka å åka typ. Sen åker jag på världens jävla huvudvärk, som höll i sig hela tiden. Orkar man sitta å skriva prov i 5 timmar då? Egentligen inte, bara att bita ihop å gjorde mitt bästa.. Suuuccck :)!
Hade tänkt rida, men nja. Min skalle bankar så fort jag rör ögonen typ. Knappast att ja hoppar upp på en pigg piggelin ponny som inte blivit riden på ett antal dagar när ja känner mig svimfärdig.. Blir å rida imorrn istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0