I hope life isn’t a big joke, because I don’t get it.

Trött, helt slut. Övertrött, pannkaka rakt ner i sängen nu. Jobbat idag, åkte sent hem från jobbet. Fixxade med massa pappersarbete osv.. Sen föreläsning och plugg plugg plugg. Efter jobbet är jag fysiskt trött, slut i kroppen. Efter plugget är jag psykiskt trött, slut i huvudet.. Matchande? Eh jaa, om man ska sova, inte om man måste fortsätta. Ironiskt ändå hehe, fysiskt trött efter att jobbat me kroppen (lät fel haha) och psykiskt trött efter att ha pluggat psykologi haha, i geeet it! Ibland orkar jag inte mer, men gör det ändå, är självgående, bara gör lixom. Utbildning är A och O, enligt mig kommer man ingenstanns annars, iaf inte om man har mål i livet som varje människa borde ha, annars är man inte vettig. Och jobba för att tjäna fett me egna cash å betala för sig, precis de man vill. Smygogillar lata folk.. Men fan va jag älskar det. Puschar mig själv till sista gränsen, världens bästa känsla, då älskar jag mina koffeintabletter, för då kommer en till gräns jag inte hade innan. Men den gränsen har jag passerat nu, hej min ääälskade säng, har längtat å saknat å nu blir vi ääättt!
NATTINATT BABES! Nu ska jag sova så in i helvete haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0