Lets play truth or dare. Truth, you tell me how you feel. Dare, you prove it.

Tjenna! Okej en sak först bara, jag SKA börja blogga lite mera, känns som att det är lite fattigt med inlägg just nu men ah, nu kör vi!
Igårdagen var sjukt fin! Soligt å jätte skönt väder! Åkte till stallet runt 11 och tänkte rida men han var varm i bakbenet och vilade på det, så släppte han lite i manegen för att kolla om han var halt men nej ingen hälta. Phu..! Så han fick gå i hagen istället. Sedan åkte jag hem till Regina. Åt kladdkaka (as smarrig för övrigt) drack te och sedan blev de cola och de nya asgoda ballerina kakorna.. Yummi! Avslutade dagen med att kolla på Greys Anatomy innan jag åkte hem. Kollad epå Criminal Minds hemma, asså jag älskar det programmet, kan kolla på hur många avsnitt som helst utan att tröttna! Säsongsstart idag btw kl 9 om ni ville veta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0