Words are the most dangerous weapons we possess

Bullshit och falska rykten, det är fan det vi tjejer gör bäst. Förstår inte hur vi orkar med varandra och förstår verkligen inte hur killar orkar med oss. Finns inget värre och jag erkänner det själv :p Så jävla respektlösa är vi, respektlöst att snacka bakom ryggen på varandra. Vi hugger varandra i ryggen, sprider falska rykten och allt möjligt. Vi är maskiner som spottar ut skit, om allt och alla hela tiden, både medvetet och omedvetet. Har sett så många falla pga rykten, så många sårade. Ett tag var jag också sån att jag tog åt mig när man hörde något eller när någon smutskastade en. Men sedan slutade jag bry mig, å då tycker man bara synd om dem, att de har så dåligt självföretroende att de måste trycka ner andra för att höja sin. Ni borde söka hjälp :)
Men man ska tänka på en sak, det är alltid dem som vet minst om dig som har mest att säga. Orka bry sig om dem lixom. Ofta handlar allt om avundsjuka, och det är den bästa komplimangen du kan få. Folk som försöker trycka ner dig ser dig antaligen som ett hot, om någon försöker trycka ner dig betyder ju det att du står över dom. Det bästa är att helt enkelt inte bry sig. Everything is better when you don't give a fuck. Ta aldrig emot skit du inte förtjänar.
En sak som är det mest respektlösa är när folk skriver ut saker på internet eller snackar bakom ryggen. Så jävla falskt och fegt, framförallt fegt. Är man inte modig nog att framföra sina åsikter face-to-face med personen, så ska man inte vara feg nog att snacka skit. Och en sak till, folk snackar så mycket dem inte vet något om, bara för att dem har hört det av andra. Så historien börjar hos en person är aldrig samma som den slutar hos den andre. Ju fler personer de går igenom ju mer ändrad blir historien för folk uppfattar saker och ting på olika sätt. Så om du har någonting att säga till MIG så; Come on hun, be a real lady & say it to my face. Så jävla trött på hur folk beter sig!! ( Och nej, det är inget som har hänt, bara allmänt, tankar osv lixom)
come on hun,
be a real lady & say it to my facecome on hun,be a real lady & say it to my face

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0